Posljednjih je godina američka arhitektonska scena naročito obilježena velikim brojem projekata muzeja kojima su autori i strani i domaći arhitekti. Ta projektantska proliferacija jednog važnog građevnog tipa koji uokviruje introspektivni dijalog društva sa samime sobom, svojim vrijednostima i aspiracijama generirala je značajne arhitektonske radove. U usporedbi s takvim kontekstom, građevina koja se ističe svojom kvalitetom konceptualnog razmišljanja i samom izvedbom je zgrada Bloch, proširenje Muzeja Nelson-Atkins u Kansas Cityju, rad ureda Steven Holl Architects.
Od svojeg samog početka ovaj se projekt temeljio na ikonoklastičkim temeljima. Redefiniranjem natječajnog programa kao i projektiranjem koje je s njim u suprotnosti (promijenjen je zadani smještaj na terenu i odnos prema postojećoj zgradi muzeja) Steven Holl je uspio ukazati investitoru na nepredviđene mogućnosti smislenijeg projekta proširenja i tako pribaviti narudžbu za smioniji projekt. Dovršena građevina održala je svoje izvorno obećanje ne samo kao izuzetna zgrada muzeja umjetnosti nego i još više kao arhitektonsko djelo koje preispituje sam kanon specifične građevne tipologije u odnosu na vječno pitanje o odnosu umjetnosti i arhitekture u funkciji podržavanja i uzimanja u obzir iskustva umjetnosti.